Centrele de Relatii cu Clientii ale CEZ nu vor avea program de lucru cu publicul luni și marți

Centrele de Relatii cu Clientii ale Grupului CEZ in Romania nu vor avea program de lucru cu publicul in zilele de 14 si 15 august 2017, reluandu-si activitatea in data de 16 august 2017

Legislatia in vigoare in domeniul muncii reglementeaza ziua de 15 august 2017, Adormirea Maicii Domnului, drept sarbatoare legala si zi libera la nivel national.

Conform reglementarilor in vigoare, Centrele de Relatii cu Clientii ale Grupului CEZ in Romania isi intrerup activitatea in zilele de 14 si 15 august 2017.

Incepand cu data de 16 august 2017 insa, programul de functionare va fi reluat corespunzator programului normal din zilele lucratoare, respectiv 08:00 – 16:00 sau 08:00 – 17:00.

Pentru orice informatii legate de serviciile CEZ Vanzare, clientii pot apela INFO LINIA CEZ, numar unic de telefon 0251 929, tarif normal pentru apelurile efectuate din reteaua nationala, in intervalul orar 08:00 – 20:00.

Pe parcursul zilei de 15 august, cu ocazia sarbatorii Adormirea Maicii Domnului, nu au fost planificate intreruperi programate.

Totodata, echipele operative Distributie Oltenia, destinate interventiilor in retelele electrice, sunt mobilizate pentru a asigura continuitatea in alimentarea cu energie electrica.

Pentru a semnala deficientele in alimentarea cu energie electrica, clientii din judetele Arges, Dolj, Gorj, Mehedinti, Olt, Teleorman si Valcea pot apela NON STOP unul din cele 4 numere de telefon puse la dispozitie de catre operatorul de distributie: 0800 500 000 – numar de telefon gratuit in orice retea; 0251 408 006, 0251 408 007, 0251 408 008 – numere de telefon cu tarif normal in reteaua nationala.

Pentru informatii comerciale privind serviciul de distributie a energiei electrice, clientii pot solicita informatii de luni pana vineri, in intervalul orar 08:00 – 16:00, la numerele de telefon cu tarif normal in reteaua nationala, mentionate mai sus.

Deranjamentul poate fi transmis fara a mai intra in direct cu un operator!

Informatiile despre deficientele din instalatiile electrice se pot transmite rapid si usor, cu ajutorul codului locului de consum care incepe cu „005” si poate fi regasit pe factura.

Astfel, dupa aproximativ 20 de secunde de la initierea apelului puteti transmite deranjamentul fara a mai intra in direct cu un operator uman, daca acestia sunt angajati in alte convorbiri. Veti fi indrumat de catre mesajele prestabilite.

B.P.